Lördag med en massa kul!

Morgon rutinen som vanligt. Var sedan väldigt rastlös! Matte o husse höll på att få krupp på mig. Efter sök efter godbitar osv var jag fortfarande väldigt rastlös.

Vid lunch tog de med mig till sandgroparna. Efter lite rastning hände det! Jag fick en sele på mig, efter mig satt en lina med ett MC däck!!! Nu var det dags att jobba lite! Jag fick dra däcket i fem minuter i sanden. Först ned för en backe sedan på plant underlag. Jätte kul! Sen fick jag springa lös o busa lite. Jagade husse uppför en stor sandhög där jag sedan sprang frivilligt upp o ned utan att de sa något! Fick nog ett "damp" ryck... Det var ju så kul!!!
På vägen tillbaka var det dags igen för lite styrketräning. På med selen med bihang. Nu var det uppför backen! Lite jobbigare vart det allt.

Nu trodde matte o husse att jag skulle vara helt slut. Men inte var jag trött heller!!! Full av energi!

Lite klicker o lydnadsträning vart det också.

På kvällen fick jag följa med matte o husse ut på en runda i elljusspåret i Skultuna. Vi travade 2,5 km. O inte var jag trött nu heller. Jag har nog fått upp en väldigt bra kondis!

De e så kul att träna o få jobba lite!

Kommentarer
Postat av: Anna å Diesel

kom ju precis på att du har skaffat dig en blogg. Du verkar vara bättre på å uppdatera än mig iaf. Kul å läsa va Max hittar på =)

2007-10-15 @ 21:13:34
Postat av: Marjo & Molle

Hej!Typiskt att det var inställt.Ja ja då får jag väl kratta löv ist.HiHi.Ha det!!!Pussa bebben.

2007-10-18 @ 00:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0