Fredag o styrkedags

I dag var jag fortfarande lite dålig i halsen. Märktes inte så mycket på morgonen så matte o husse tog med mig till en sand grop för att träna lite.

Först uppvärmning sen var det dags. Matte hade med sig sele o långlina så att jag inte skulle springa i backen. Husse klättrade upp o jag följde efter direkt. Matte han inte ens få på mig selen innan jag hade satt i gång. Ville ju busa med husse. Sprang själv lite upp o ner innan jag tillslut kom in till matte så att jag fick sele på mig.
När selen var på skulle matte hålla i linan så att jag skulle ta det lugnt upp höll hon på att bränna sina händer. Jag hade väldigt bråttom upp till husse.
Matte o husse konstaterade att det inte går att träna seriöst när husse e med. Det blir bara en massa bus då.

Husse fann en stock som de band fast efter mig i selen som jag drog en bit. Trodde inte att jag skulle dra stocken eftersom det kändes som om jag satt fast. Men efter lite peppningar satt jag igång. Jätte kul. Var tvungen att ta det lite lugnt pga halsen. Mennu har vi hittat en bra plats att träna på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0