En sammanfattning

Matte har mycket att göra just nu. Det är därför hon har fuskat med uppdateringen. Så nu sammanfattar vi lite vad som har hänt fram tills nu.

Jag har sprungit spåret med matte några gånger. Hon har blivt mycket bättre på det nu. Flåsar inte alls som förr=)

Tränat tävlingslydnad.

Busat med Zelda, Nalle o Gizmo.

Testat på ett uppletande. Det var riktigt kul. Hittade bollen direkt o slängde med den. sen ville jag leta vidare, men det fanns ju bara bollen o den skulle jag lämna till matte. Efter ett tag så förstod jag det hela...

Lite klicker träning på inkallning, apportering.

Letat efter matte som gömt sig i huset.

Testat rally lydnad en snabbis.

Osv.

När matte är klar med sina tentor så blir det mycket bättre uppdaterat.

Håll ut=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0