Busdag

Denna lördag gick i bus tecknet. Nalle kom över till mig o busade en stund på förmiddagen. På efter middagen kom Zelda o Lina. Lina o Matte tog oss med på en långrunda över åkrarna. Vi hittade massor med roligt att bada o rulla i. Både Zelda o jag var på hugget. Vi sprang o sprang. Några höft tacklingar vart det också. De e så kul att leka med Zelda, vi e på samma nivå. Kanske för att vi är av samma ras? Vem vet.
på vägen hem var vi trötta. Men väl hemma när de hade borstat av oss det "värsta" vart vi pigga igen!

Lina skulle piffa upp matte lite inför en fest hon o husse skulle på. En "Pimp & Ho" fest. Har aldrig sett matte i såna kläder förut. Husse var riktigt stilig med kostymbyxor med tillhörande väst o hatt. Samt en grön skjorta. Riktigt stilig var han.

Matte hade på sig nätstumpbyxor, minimala jeansshorts, svart korsett, höga stövlar. Mycket hår o mycket smink samt extremt långa naglar! Snygging där...

Synd att inte jag fick följa med! Jag kunde också ha haft väst o en hatt på sne!

Vara en gangster hund! Voff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0