Snön är här!

I går busade jag med valpen Nalle. Han e snart lika hög som jag. En Leonberger så han kommer att bli stor! Jag fick även följa med matte o husse till stan. På vägen hem stannade vi till vid Västerås hallen. Där har de en stor inhängnad baseball plan. Där släpptes jag lös o busade gärnet med husse o matte. De hade med sig min favvo leksak, kong med snöre!!! Husse kan kasta den jätte långt!!!

I morse var det alldeles snötäckt på backen. Inte så roligt att gå i det blöta slasket men snön e kul. Husse kastade snö bollar med mig o matte har tränat lydnad i snön med mig. Lite av varje ska det ju vara eller?

Vi har även varit på kalas idag. Carina, husses mamma fyllde år. Vilket gjorde att jag fick busa IGEN med Nalle. Efter vi hade vart där passade matte o husse på att gå en sväng med mig i Skultuna i parken.

Lite miljö ombyte skadar ju aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0