Lördag

I dag var det en pluggis dag för matte medans husse började att måla i garaget.
Matte hade bjudit över två tjejer i klassen för att plugga ekonomi. Så nu var jag husses idag.

Han tog med mig till Nalle så jag fick busa lite o sen så gick vi en sväng efter gamla järnvägen.
Sen fick jag träffa mattes klasskompisar då husse o jag hade varit o köpt mera färg när de hade kommit. Skol Lina hade jag träffat förut o det är alltid lika kul. Sen var dte en tjej som hetter Anna som var lite hund rädd. Men matte hade förberett det hela. Hon hade gett Anna lite kassler som hon i sin tur skulle ge mig. Gissa om jag tyckte om henne!!! Hon vart inte rädd för mig i alla fall. Hon tyckte att jag var hel mysig. Hi hi.

På kvällen när de hade åkt så åkte vi till mattes pappa o fru samt mattes lillebror Tim för att fira fars dag. De hade jätte roliga små bollar som jag lekte med. Busade lite med Tim också. Men mycket snällt o lugnt trotts han sprang o kröp lite varstans.
På vägen hem stod det en polisbil med poliser utanför bilen på gatan. Jag gav dem en riktigt brutal utskällning när vi passerade! Morfar Tony (mattes pappa) hade ju skällt ut dem i måndags så nu var det min tur!

Annars så skäller jag aldrig i bilen men nu tyckte jag att dte var lämpligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0