Träffade pappa Molle!

I dag söndag vart det en riktig fart fylld dag.

På morgonen/föriddagen vart det lite klicker träning med spårpinnar o kryp. Sedan vart det framförgående ute. Kul att aktiveras!
Vid lunch tid åkte vi hem till pappa Molle. Vi gick en lång runda o fick busa o härja. Vi gick i ca 1,5 h. Super kul. Det var så länge sedan vi fick busa så det var på tiden. Bonnie var också med oss ut. Hon hade koll på oss. Efter promenaden fick jag hälsa lite grann på deras valp Pippi, fast bara genom staketet. Hon var sååå liten. Tänk att jag har varit så där liten en gång. Svårt att tro.

Efter matte o jag hade kommit hem var jag jätte hungrig! Fast inte trött. Kanske var så uppe i varv efter det hela.

Men efter en timmes stohej så gick jag o la mig.

Hoppas att vi ses snart igen!

Kommentarer
Postat av: molle

Ja,vi måste verkligen busa oftare!!! :-)De va ju så KULIT :-)Puss på nosen.

2007-12-09 @ 19:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0