Julen är över!

Ja nu var julen över o ett nyår inom sikte.
Jag fick många julklappar i år. Mycket ben o en o annan leksak. Jag har lyckats att hålla en leksak hel än så länge... Den ligger förståss i bilen där jag inte kommer åt den. Kanske därför. De andra är sönder på ett eller annat vis. Hi hi.


336348-12

 
Här var den hel! Men i dag är den mest styckad. Inget ludd kvar...
Matte har nog jobbat nästan alla dagar! Fy så trist. Hon var dock ledig på julafton o på juldagen men i övrigt så bara jobb jobb jobb. Tur att husse har varit ledig. Men jag saknar våra aktiviteter.
Nästa vecka har matte lovat mig att det skall bli bättre. Då e hon ledig å husse börjar att jobba.

Husse köpte en tv i går. En riktig bamse mot vår förra. Nu ser jag den i fönstret o morrar lite åt den. Det var ju inte där förut!

På julafton var vi hemma hos Nalles föräldrar o sedan åkte vi hem till mattes mormor o morfar o där var även mommo o co.

Här är jag o Nalle instängda i vardagsrummet medans de andra sitter o glufsar i sig... Matte smög in lite gotti till mig då o då, så jag klagade inte så mycket..

336348-11

Vi kan sammanfatta julen så här; Ingen snö, vilket innebar ingen dragträning men massor med gott o kulit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0